tirsdag 4. desember 2012

Ringle rangle

Jeg fant tilfeldigvis oppskrift på disse ranglene, og tenkte at dette blir jo fine gaver. Så da heklet jeg en liten samling. Noen er allerede gitt bort, noen er straks på vei ut døren, mens noen beholder jeg selv. Jeg har heklet de av rester av I love you-garnet til drops, jeg har fylt de med vatt og alle har en liten rangle inni. Jeg syns de var veldig knotete å hekle, det var så smått, også måtte bjellene inn før jeg var ferdig å hekle så da ble det så mye lyd. Men jeg syns de ble utrolig søte så jeg ser ikke bortifra at det blir flere.

2 kommentarer:

  1. Søte var de i alle fall - og blir sikkert populære for små fingre! Legger meg til som følger jeg - fin blogg!

    SvarSlett
  2. Så søte de var :) Slike ting er kjekke gaver å gi bort.
    Kanskje eg skal lage noen slike i julegaver!
    Ha en fin uke videre :)

    SvarSlett