torsdag 24. september 2015

Sommerromper fra pickles

Da jeg hadde baby tror jeg ingen strikket romper til babyene. Nå høres det ut som det er årevis siden jeg hadde baby, men minstejenta er bare 2,5 år. Men trender kommer fort og nå strikkes det rompere overalt. Jeg har strikket en veldig enkel til min niese. Den ser litt rar ut når det ikke er baby inni, men den blir sikkert bra på. Jeg strikket den i sommer og kan ikke huske hvilket garn jeg brukte. Oppskriften er fra Pickles. Jeg lurer på om knappene er litt for små og kommer til å sprette opp. Jeg får se hvordan det er når frøkna får prøve den.

1 kommentar:

  1. Fin romper, morsom detalj med røde knapper.

    Artig hvor populære disse har blitt. Jeg forbinder dem med 50-tallet og eldre, men det er jo veldig greie plagg. God plass til bleiestumpen har de også.

    SvarSlett