tirsdag 22. september 2015

Prøver å lage litt liv igjen

Store ting har skjedd i vår/sommer, derfor en del taushet herfra. Etter 15 år som østlending flyttet jeg med mann og barn til Trondheim i sommer. Alt skjedde ganske fort, hus er kjøpt, hus er solgt, ny jobb, ny barnehage, flytting ut og flytting inn. Derfor en nedprioritering av bloggen. Men jeg håper at jeg nå skal bli litt aktiv igjen. Jeg har freshet opp bloggen litt, siden det er høst var det fint med et høst-tema.

Det har skjedd enda en veldig stor ting i sommer - jeg har blitt tante for første gang! Og det er veldig stort. Lille niese måtte selvfølgelig få et vognteppe. Ganske kjapt å hekle, og det passer jo bra når man egentlig er opptatt med andre ting.
 


Jeg brukte samme oppskrift som til vognteppet til minstejenta mi. Her finner du den. Garnet er Baby alpaca silk fra Drops.

Jeg har også strikket litt. Forhåpentligvis tar det ikke så lang tid før det er i bloggen:)

1 kommentar:

  1. Velkommen tilbake på bloggen, og velkommen til Trondheim. Forstår at det har vært travle tider..jøje meg.. Håper dere begynner å komme på plass nå, sånn at de deilige høstkveldene kan nytes med et håndarbeidsprosjekt.

    SvarSlett