søndag 16. mars 2014

Babykjole

Det har blitt lite strikking i bloggen i det siste. Jeg har vært litt treg på strikkefronten, og litt treg med blogginga. Men her er i hvert fall et resultat som har vært ferdig noen uker nå. En liten kjole til ei søt lita jente.

Kjapp og grei, oppskrift fra boken Myk start, størrelse 4 mnd tror jeg, garnet heter Kick. Dette tror jeg er den tredje kjolen jeg strikker i dette mønsteret, og jeg har i tillegg strikket et par kjoler hvor jeg har tatt utgangspunkt i dette mønsteret, men komponert litt videre selv.

Jeg har et ganske nydelig prosjekt som er helt ferdig også, men jeg kan ikke blogge det enda fordi jeg må vente til det er overlevert mottakeren (mulig noen sniker i bloggen ;-))

1 kommentar:

  1. Ååå så nydelig;)
    Ja, noen ganger må prosjekter holdes hemmelig en tid;) Spennende å se når det er overlevert;)

    Finfin mandag til deg;)

    Klem fra Ann-Mari

    SvarSlett