mandag 3. desember 2012

Bittesmå sokker

Da Snuppa var bitteliten fungerte det absolutt ikke med kjøpesokker til henne, de falt av hele tiden. Så selv om det var midt i juli bodde hun i ullsokker som jeg hadde strikket. Nå venter jeg vinterbarn, og jeg tror ikke sokkeproblematikken kommer til å bli annerledes denne gang så derfor har jeg strikket noen små par med sokker. Her er to varianter fra boken Myk start. Jeg har strikket to par raggsokker, men da jeg var på det siste paret oppdaget jeg at dette var jo ikke favoritten fra sist, så da ble det et par type "sokke-sko" (de lyseste lilla) også. Disse var favoritten fra sist for de satt så utrolig godt på foten, og skaftet er langt så de faller ikke av. Jeg regner med at det blir flere slike hvis jeg får tid.


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar