mandag 8. oktober 2012

Bitteliten body

Omsider har jeg fått satt i knapper på bodyen jeg strikket i august. Dette er Fuglemammas omslagsbody fra boken Myk start. Jeg har strikket den i New Zealand lammeuld, størrelsen er 0-3 mnd. Jeg strikket en slik til snuppa også, men da i en størrelse større siden hun er sommerbarn. Denne blir nok fin til et vinterbarn. Jeg er litt spent på størrelsen da, den er så liten, men veldig tøyelig siden den er ribbestrikket. Jeg leste på et forum i etterkant at den er litt kort så man burde strikke den litt lengre enn det oppskriften sier. Jeg krysser fingrene for at den passer en stund i hvert fall. Jeg syns nesten den ser litt skitten ut på bildet, men det er bare fordi lammeskinnet den ligger på er veldig hvitt. Bodyen er naturhvit.


1 kommentar:

  1. Heldig den som får denne,godt med ull nå som høsten og vinteren er på full fart inn i Norges land:)

    SvarSlett