tirsdag 21. august 2012

Shorts

Sommerværet ble vel ikke helt som vi håpet på, jeg hadde sett frem til mange solrike dager. Og noen av disse dagene skulle snuppa tilbringe i mammasydd shorts. Jeg klipte opp stoffet for lenge siden, men shortsen ble ikke sydd sammen før et par dager før ferien startet. Da stresset jeg med å få den ferdig til ferien, det var vel strengt tatt unødvendig. Shortsen har knapt nok vært på, da med strømpebukse under... Men jeg fikk bekreftet at den passet. Oppskriften er fra boken Sy til barn, jeg tror størrelsen er tre år, men jeg gjorde beina litt lengre enn mønsteret tilsa. Linstoff fra Panduro.

Enda er det vel noen dager der den kan brukes, så arbeidet var nok ikke forgjeves.

Litt krøllete, men det blir gjerne klær som ligger ubrukt i kofferten hele ferien.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar