fredag 28. mai 2010

Litt hagebilder

I år kom jeg noe sent i gang med hagearbeidet, men forhåpentligvis ikke for sent. Her følger noen bilder.

Tulipaner.



I høst glemte jeg rett og slett å plante løker, men det jeg har plantet tidligere år har formert seg og kommet på nytt, så noe vårblomster fins det her.

Dette vet jeg rett og slett ikke hva er. Jeg lurte et øyeblikk på om det kunne være noe som kommer fra naboen, men ved nærmere ettertanke var det noe som demret for meg om at jeg en eller annen gang har plantet slike. Har bare sett en av dem i hagen i år, så jeg vet ikke hvor vellykket plantingen har vært;-)


Også i år prøver jeg med grønnsaker i den store kassen min. Foreløpig har jeg plantet gulrøtter, neper og sukkererter. Etter hvert skal det komme tomater også. Ble litt sen såing av både det ene og det andre, så det blir spennende å se om det kommer noe. Kassen lagde jeg i fjor.


1 kommentar:

  1. Artig med hage, og fine vårblomster du har. Spennende med blomsterløk=)
    Har også begynt å plante litt her i vår hage, spennende tid nå=)

    SvarSlett