tirsdag 4. mai 2010

Ferdig hentesett

Her er det ferdige hentesettet. Det har jo egentlig vært ferdig siden påske, men det tar tid å vaske, dampe og feste knapper;-)


Jeg er veldig fornøyd med dette settet, syns det ble veldig søtt.

Sokkene gjorde jeg en liten endring på. De skulle egentlig være bare rillestrikk, men jeg lagde samme mønster oppå foten som det er på både jakken, buksa og kysen. Det kommer ikke så godt frem på bildet.


Søte hjerteknapper kjøpt på Stoff og stil.


Mønsteret øverst på jakken.


Detaljer fra jakken og buksen.


Oppskriften er fra Dalegarn hefte 210, Strikkedesign til baby. Garnet er Dale babyull, størrelsen er 0-3 mnd.

7 kommentarer:

  1. Kjempefint! Du kan være stolt av deg selv. Nydelig!

    SvarSlett
  2. Så nyyydelig hentesett ;o))

    SvarSlett
  3. Ååååå... masse fint som va kommet på bloggen din sia sist eg va her å såg. Flink du e å sy og strikkinga e jo bare helt kjempefin! Det tar lang tid me meg og å nøstebarnstrikkinga...

    Elefantbuksa va kjempesøt:)

    SvarSlett
  4. Så nyyyydelig! Du er dyktig:o)
    Har du oppskriften på denne som du kunne mailet meg?
    Hadde blitt veldig glad for den:o)
    Min mail adresse er: etaeb81@hotmail.com

    SvarSlett
  5. NYDELIG!!! :-)

    SvarSlett
  6. Hei! ååå.. det setter har jeg leitet lenge etter. Du har tilfeldigvis ikke mulighet til å sende meg bilde av forsiden på heftet(om du fremdeles har det) :-)

    SvarSlett