fredag 3. juni 2016

Gips-sokk

Eldste datteren min var veldig uheldig på trampolinen for noen uker siden. Det hele endte med et brudd i ankelen. Det ble selvfølgelig gips. Men noe måtte hun ha på foten når hun skulle ut av huset (tærne hadde ikke gips). Det tok ikke mange minuttene før jeg skjønte at mammas ullsokker ikke var kult. Dermed måtte jeg strikke noe nytt. Jeg fant frem passende garn og hun fikk velge farger selv. Hun ble veldig fornøyd. Restegarn Silja og Sisu, dobbel tråd på pinne 4. Veldig kjapt prosjekt. Også trengte jeg bare å strikke en.


2 kommentarer:

  1. Lurt! God bedring til den uheldige og riktig god helg til deg Turid. Klem fra Birte

    SvarSlett
  2. Kreativ mamma.. Selvsagt måtte jenten ha en festelig sokk utenpå gipsen. Håper hun snart er bra i foten sin. Klem og god helg til dere alle

    SvarSlett