mandag 9. februar 2015

Sengesett til dukken

Minstejenta ble to år for litt over en uke siden. I bursdagsgave av besteforeldrene fikk hun dukkevogn. Og når frøkna er ekstremt opptatt av dukkene, og duller og diller med de, er det på sin plass at vognutstyret er i orden. Jeg sydde derfor et sett med madrass, pute og dyne til henne. Det var ganske fort gjort, og jeg syns selv resultatet ble bra. Jeg feilsydde dynen først så da hadde jeg ikke nok rosa-prikket stoff til en ny dyne, men jeg syns ikke det gjør noe at dynen er i et annet stoff.

Dukken  ser i hvert fall ut til å være fornøyd med sengklærne.


Det rosa-prikkete stoffet tror jeg er fra Panduro, blomsterstoffet husker jeg ikke hvor jeg har kjøpt. Mønster har jeg ikke brukt, jeg har sydd det etter mål på vognbagen.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar