onsdag 20. november 2013

Litt flaks skal man ha

Jeg var så heldig at jeg vant en giveaway ho Cathrines Kreative Hjørne. Premien var denne fine boka:
Den inneholder veldig mange fine gensere, jakker, bukser og luer. Og det var utrolig flaks at jeg vant den akkurat nå, for Lillesøster trenger ny genser/jakke og bukse. Men nå lider jeg av valgets kvaler, hva skal jeg velge?

Hva med denne? Denne syns jeg var utrolig nydelig, med reinsdyr og det hele. Fargene er veldig lik lillesøsters hentesett.

Eller denne med snøkrystaller?

Eller denne? Med raglan er det jo kjempeenkelt.

Rundfelling er også enkelt.

Mottakeren har kanskje litt og si selv? Men Fana blir det ikke. Det har hun fått før.

Jeg må nok tenke og fundere litt på hva jeg skal velge.

1 kommentar:

  1. Det var jo en perfekt bok å vinne for deg som har to små frøkner i huset. Personlig er jeg litt svak for den gammeldagse varianten med snømenn.. Og den med stjerner på skuldrene har jeg en gang strikket til meg sjøl.. Lykke til.

    SvarSlett