lørdag 31. desember 2011

Det grønne, glitrende tre må jo ha et teppe

I år var det andre gangen vi hadde eget juletre. Forrige gang måtte juletrefoten bare stå rett på gulvet, og jeg planla at jeg måtte sy et juletreteppe i god tid før neste gang vi skulle feire jul hjemme. Men det glemte jeg selvfølgelig rett etter jul, og kom ikke på det før det nærmet denne julen. Så da var det bare å hive seg rundt og få sydd et. Jeg brukte et mønster fra boken Julegleder, men noe skjedde underveis så det ble masse krøller på det. Det er nok veldig mulig at jeg ikke hadde vært nøyaktig nok under klippingen. Så da måtte jeg klippe mer, og det endte med at teppet ble litt ovalt. Men det gjør egentlig ingenting, det er ingen som ser feilen når det ligger under treet. Så jeg syns det ble et helt greit teppe.


Se, det funker under treet:

1 kommentar:

  1. Så flott ett teppe, julestrømpe og ikke minst strikka kjolen til deg selv.
    Ønsker deg ett riktig så Godt Nyttår.

    SvarSlett