søndag 10. mai 2009

På tide...

... med en oppdatering igjen. Det har vært litt hektisk i det siste, men litt har jeg da fått gjort.

Jeg har ei venninne som er over middels opptatt av Tori Amos, da er det på sin plass med Tori Amos- lesta. Jeg har strikket det til henne før også, men det er vel snart ti år siden sist. Mønsteret har jeg laget selv og garnet er finsk sokkegarn, har brukt litt rester, men det er visst mye rester igjen fortsatt.

Jeg har laget meg en grønnsakshage. Jeg snekret en kasse på 2x1,2x0,3m. Kjempestor ble den, og den tar nesten hele hagen;-) Det gikk med en del liter jord for å fylle den. Her ser dere tomatplanter, paprikaplanter og sukkerertplanter. Har sådd både gulrot og neper og litt urter. Jeg er utrolig spent på å se hvordan dette kommer til å gå. Har så lyst at det skal bli et bra resultat:-)

2 kommentarer:

  1. Å så flink du er, så ut som et artig prosjekt med grønnsakshage=) Er spent på høre kossen det går=)

    SvarSlett
  2. Så fine og fargerike! Blir gla av å se på dem:)

    SvarSlett