lørdag 28. mars 2009

Garnshopping i Edinburgh

Forrige helg var jeg i Edinburgh, en flott by. Like ved hotellet lå en søt liten gate, Victoria Street:

I denne gaten lå det en sjarmerende garnbutikk:


Utenfor butikken stod et skilt med et utsagn jeg er helt enig i :)


De hadde utrolig mye fint garn i denne butikken. Jeg kjøpte ikke så mye, men noe ble det da:


Det turkise garnet er Merino og Cashmir, tror ikke det kan bli noe mykere enn det. Det grønne garnet er også veldig mykt, det er angora og ull. Garnet kom i en søt liten pose laget av en avis:


Apropos aviser, for noen dager siden leste jeg et innlegg på denne siden om alternative blomsterpotter til såing. Jeg måtte prøve dette da jeg skulle så sukkererter.


Foreløpig ser det ut til at det fungerer helt fint. Det fine med blomsterpotter av avispapir er at man kan plante hele potten rett ut hvis man har behov for det. Jeg er spent på hvordan sukkerertene mine blir. Egentlig skal man vel plante disse rett ut, men med all den snøen som er her vil det ta flere uker før det er mulig å så de.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar