lørdag 12. april 2014

Ny genser til påske

Genseren ble ferdig før påske, og jeg er veldig fornøyd. Jeg falt veldig for denne genseren da jeg så den utstilt i den lokale garnbutikken før jul, så da måtte jeg bare strikke den. Oppskriften er fra Sandnes hefte Tema 35 Norske ikoner, det er altså en klassiker. Denne genseren heter Eskimo. Originalt skulle den strikkes i alpakkagarn, men jeg syns alpakka er så varmt så jeg har strikket den i Freestyle, derfor ble det litt spennende med tanke på størrelse og strikkefasthet, men jeg traff blink - jeg er veldig fornøyd med størrelsen.







Da får jeg bare ønske dere en riktig god påske! Jeg lurer fælt på hva som skal bli påskeprosjektet mitt, men jeg finner vel alltids på noe.

1 kommentar:

  1. Den ble kjempefin, Turid. Slit'an... God påske til dere alle sammen. Klem

    SvarSlett