søndag 9. februar 2014

Forkle

Bloggingen går litt tregt om dagen, men jeg har ikke så veldig mye å vise frem. Jeg holder på med et litt tidkrevende strikkeprosjekt, mulig det er litt tidkrevende fordi det er litt kjedelig. Bilde kommer når det er ferdig.

Litt sying har det faktisk blitt i det siste. Jeg har lenge hatt planer om å sy et forkle til storesøster. Hun elsker å hjelpe til når jeg lager mat så forkle må hun ha. Til nå har et par gammeltanter forbarmet seg over henne, men nå har det ene forkle blitt for lite og det andre er egentlig et juleforkle. En dag fikk jeg ånden over meg og sydde det lenge planlagte forkleet:



Jeg har laget mønsteret selv. Forkleet er ganske langt og bredt, også kan man regulere snoren. Så det kommer til å passe lenge. Størrelsen er 4 år ++. Stoffet er fra Panduro, skråbåndet er fra Stoff og stil.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar