onsdag 23. oktober 2013

Votter

Kulda kom som tidligere sagt litt brått på oss. Vottene fra i fjor er ikke så veldig passelig lenger, og når vottene ser ut som en sandklump etter en dag i barnehagen er det på tide med litt flere votter. Et par votter ble strikket av litt lanett-rester (ja, det er fortsatt Marius-rester). Jeg tok utgangspunkt i dette mønsteret. Votten ble litt for bred for treåringen, og kanskje litt for lang så det blir ikke votter til å ha på denne siden av jul. Både jeg og treåringen liker at vottene sitter godt på hånden.

Siden votter varmer slenger jeg disse også med i Pinnekrokens oktoberutfordring.

1 kommentar:

  1. Hei Turid!
    Så fine votter, ja, det er godt å ha mange av dem!

    Jeg har en hyggelig overraskelse til deg på en tidlig mandag morgen - se her: http://cathskreativehjorne.blogspot.no/2013/11/og-vinneren-ble.html

    Da regner jeg med at jeg hører fra deg! :-)

    Klem Cathrine

    SvarSlett