tirsdag 2. juli 2013

Luer

Som dere kanskje husker så ble det ikke noe av den tenkte strikkede bomullsluen til lillesøster. Men siden symaskinen er fremme er det jo ingen sak å sy en lue til henne. Fort gjort, jeg sydde den dobbel, og som et kvadrat. Den ble litt i trangeste laget, og den ser kanskje litt rar ut på henne. Men fullt brukende.






Så fikk storesøster se den, og som vanlig ytret hun et sterkt ønske om å få ha det samme som lillesøster. Så da måtte jeg sy en til henne også. Den buet jeg litt i toppen, og da ser det mye bedre ut.





Så ramlet jeg over en lueoppskrift i et Ottobreblad (tror det var fra 2011), så da fikk lillesøster enda en lue siden hennes var litt knapp.

Jeg har ingen actionbilder, men den er utrolig søt.
Begge stoffene er fra Stoff og stil.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar