tirsdag 24. januar 2012

Lester

En dag jeg stod og bretttet klær så jeg at et par lester (ullsokker) til sambo var ganske så tynnslitte. Jeg har faktisk stoppet de en gang tidligere, og jeg har ikke tenkt å gjøre det igjen, en stopping får holde. Nå har han jo flere par lester, men kanskje ikke så mange som man skulle tro med en som strikker mye i huset. Han ble derfor sendt på garnshopping. Han skulle innom Europris så da ba jeg han kjøpe noen nøster Labbetuss- garn, og han kunne velge fargen selv. Han kom hjem med et blå-spettet garn, og jeg strikket et par lester til han. Dette er typiske raggsokker med to rett, to vrang, men fargene gjør at de ikke ser så kjedelige ut som raggsokker ofte gjør. Ble ganske foornøyd med disse, og det tror jeg sambo er også.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar