onsdag 19. oktober 2011

Nok en Pixielue

Jeg likte veldig godt fasongen og tykkelsen på Pixielua i forrige innlegg så jeg måtte strikke en som passet snuppa. Denne gangen strikket jeg i størrelse 4 år, garnet er dobbel Baby silk. Heldigvis ble den passelig denne gangen, og den sitter veldig godt på hodet. Snuppa har ikke brukt den enda, så jeg lurer på hvor lang tid det tar før hun skjønner trikset med å dra den av hodet (luer liker vi ikke). Det lille hun har prøvd den har hun ikke fått den av så jeg satser på at den sitter.




Actionbilde, beklager litt dårlig kvalitet, men modellen ville ikke stå stille. Jeg strikket halsen lenger på denne lua enn jeg gjorde på den forrige, og jeg syns den ligger veldig fint rundt hals og nakke, så jeg tror den er veldig bra.

1 kommentar:

  1. Låner gjerne oppskriften. Og kanskje du tar med den str på jobb en dag så jeg kan låne med den hjem for å se om den passer Nora. Str 4 år på en ett åring, hva jeg strikke til Nora da liksom

    SvarSlett