mandag 27. juni 2011

Sommerlig antrekk til en liten dukke

Et sommerlig antrekk har blitt til av noe spansk garn jeg ikke visste helt hva jeg skulle bruke til. Jeg har hatt garnet liggende i mange år og syns det var på tide å bruke det nå. Oppskriften er fra boken Strikk koselige klær til dukken, og jeg tror det egenlig skal passe babyborn, men tror kanskje det er litt lite til en slik dukke. Da jeg var ferdig med toppen oppdaget jeg en ganske stor feil. Jeg strikket det venstre forstykket sist, og skulle da speilvende det høyre. Det klarte jeg bare på deler av forstykket, så avfellinga til halsen ble mot skuldra. Sånn går det når man ble litt oppslukt av hurtigrutesendingen som gikk på TV... Jaja, får håpe dukkemamman ikke bryr seg så mye om det når den tid kommer;-) Jeg kommer ikke til å rekke det opp.

1 kommentar: