søndag 20. mars 2011

Prematurteppe til Amandaprosjektet

For noen uker siden fikk jeg høre om Amandaprosjektet. Jeg bestemte meg med det samme for å strikke noe til prosjektet, og etter en stund så dette teppet dagens lys. Det er et prematurteppe. Størrelsen er 34x44 cm. Det er strikket i Dale babyull på pinnenr 4. Jeg husker dessverre ikke maskeantallet. Til slutt pyntet jeg med noen broderte stjerner. Utrolig enkelt. Jeg tror ikke jeg sender det fra meg riktig enda, mulig jeg skal få til noe mer før det sendes avgårde.


Jeg oppfordrer alle andre strikkere til å bli med på prosjektet.

2 kommentarer:

  1. Så søtt det ble med de stjernene :) Flott prosjekt å være med på!
    Fant deg på hobbyboden - du har en kjempefin blogg!

    SvarSlett
  2. Hei Turid.

    Pappa'n til Amanda her. Veldig kjekt å lese det du skriver om prosjektet vårt. Takk for at du er med og sprer prosjektet og behovet videre :-)
    Vi har også egen hjemmeside, www.amandaprosjektet.org og på facebook er det bare å søke etter Amanda-prosjektet :-)

    Bjørn.

    SvarSlett