lørdag 8. januar 2011

Det siste prosjektet i 2010

Et par timer før klokka slo 12 på nyttårsaften ble denne jakken ferdig. Jeg har ikke rukket å blogge den før da den siste uken har bestått av sykdom, reising, pakking, utpakking osv.

Jakken er strikket i Drops alpaca, mønsteret finner du her, størrelsen er 12-18 mnd, men jeg tviler på at den er så stor. Jeg syns fargekombinasjoner er kjempefin, men jeg burde nok latt ekornene være hvite eller rosa for å fremheve de mer, syns de forsvant litt nå som de er grønne. Jeg er ikke så flinkt til å strikke mønster i flere farger så det er ikke helt jevnt. Regner med at det jevner seg litt når jeg får dampet den. Jeg har ikke sydd i knapper enda, de må jeg kjøpe først.

2 kommentarer:

  1. Kjempefin. Likte de grønne ekorne jeg. Fine farger sammen. Jeg har ikke strikke mønster selv på kjempelenge så jeg kjenner igjen den følelsen

    SvarSlett
  2. Fin!
    Holde på å strikke en genser i samme mønster...men det har jeg holdt på med i noen år no så spørs når den blir ferdig;)

    SvarSlett