torsdag 25. november 2010

Bleiemappe

For et par dager siden sydde jeg denne bleiemappen. Den er nesten lik den jeg sydde før sommeren, men med noen modifikasjoner. Jeg ser av innlegget jeg skrev den gang at jeg skulle gjøre den litt størr, men det har jeg ikke gjort. Skulle vel egentlig gjort det, får prøve å huske det neste gang.

Ytterstoff fra Panduro, for fra Stoff og stil. Mønsteret har jeg laget selv.



Her er det plass til en pakke med våtservietter, to bleier og en engangs-stellematte. Og hvis man vil kan man ha en ekstra body på toppen, det pleier jeg å ha i min. Veldig kjekt med en slik mappe, trenger ikke drasse med seg den store stelleveska (som rommer 1 million superviktige ting til småbarn) overalt.


Denne bleiemappen skal gis bort til ei som skal ha baby i januar.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar