onsdag 4. november 2009

Vevde løpere

De to siste årene har jeg gått på vevkurs. Jeg tror ikke jeg har vist frem noe som jeg har vevd tidligere. En av grunnene til de kan kanskje være at alt det jeg har vevd har ligget "umontert" på hobbyrommet. Nå har jeg tatt meg litt sammen og fått ferdigstilt de to første løperne jeg vevde. Dette er det første jeg noensinne har vevd (bortsett fra på barnevev), så man kan vel se på det som prøvelapper. Det er ikke så særlig bra lys og ta bilder i for tiden, så mønsteret kommer ikke helt frem. Ser også at jeg burde dratt frem strykejernet før jeg tok bilder... Men pytt..

På den første kommer ikke fargene helt frem, det er lilla og blått.


Detaljer:


Nummer to:


Detaljer:



Begge er vevd på samme renning, en renning med to forskjellige blåfarger.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar