søndag 14. mars 2010

Babyteppe

Jeg har strikket et babyteppe av noe garn jeg kjøpte i Edinburgh for et år siden. Garnet heter Artesano og er en blanding av Angora og ull, veldig mykt er det. Mønsteret på teppet laget jeg selv underveis. Syns kanskje det ble litt lite, men det hjalp å strikke en kant rundt. Kanten er strikket i Enkel alpakka fra Du store alpakka. Det ble et veldig godt og mykt teppe.



Jeg har fått en solskinns award fra Stine. Tusen takk, Stine! Hyggelig at du liker bloggen min.






The sunshine blog award i awarded to bloggers whose positivety and creativity. Inspire other in the blogworld. The rules for accepting the award are:
1.Put the logo on your blog or whitin your post

2.Pass the award to 12 bloggers

3.Link the nominees whitin your post

4.Let them know they recieved this award by commenting their blogs

5.Share the love and link to the person from who you recieved the award from

Det er veldig mange som kunne fått denne awarden hos meg. Jeg setter spesielt stor pris på dere som leser bloggen min. Så ta gjerne med deg awarden, og legg igjen en kommentar så kommer jeg på besøk:-)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar